073-7576833
חרדות

להתגבר על חרדות ודאגות, לחץ ומצבי רוח


CBT לעזרה עצמית: יחידות לעבודה עצמאית הכוללות מידע פסיכולוגי, שיטות וכלים, סרטונים, אנימציה, קטעי שמע, דפי מידע ודפי עבודה
CBT לעזרה עצמית בליווי מטפל: פגישת אבחון בקליניקה, תכנית CBT לעזרה עצמית, 2 פגישות עם מטפל מומחה באינטרנט או בקליניקה וליווי שבועי באתר בין הפגישות

להתגבר על חרדות, לחץ ומצבי רוח בעזרת CBT באינטרנט

  • רוב האנשים מרגישים לעיתים רגשות כמו חשש, כעס, או עצב ומוטרדים ממחשבות מדאיגות, שמופיעות וחולפות.
  • במצבים בהם אנשים חווים מצוקה רגשית מתמשכת, ישנו עיסוק יתר בדאגה, ביקורת עצמית וכעסים, ובמחשבות מטרידות שמעוררות דכדוך ומתח נפשי. במצבים הללו המצוקה הרגשית מפריעה להתנהלות היום-יומית ומתבטאת בהרגלים לא יעילים לוויסות רגשי (לדוגמא, הימנעות מפעילויות, מצבים, רגשות, מקומות ואנשים, אכילת יתר, עישון או שתייה מופרזת ועוד).
  • לעיתים קרובות המצוקה הרגשית מלווה בתחושות גופניות מעיקות כמו כאב ראש, עייפות ומתח שרירי.
  • תופעות נוספות הן קשיי שינה, חוסר ריכוז ובלק אאוט לקראת מבחן, הרצאה מול קהל, חרדה לקראת מפגש חברתי או לפני מצבים אחרים.
  • המצוקה הרגשית יכולה להתבטא במחשבות מטרידות, בחשש מפני אובדן שליטה, ובתחושת חוסר ערך עצמי, חוסר אונים וחוסר מסוגלות.

 

התכנית CBT באינטרנט של CBTEAMATHOME "להתגבר על חרדות, דאגות, מתחים ומצבי רוח" מבוססת על הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי (CBT), הטיפול המומלץ לחרדה חברתית, קשיי וויסות וניהול כעסים, אכילת יתר, חרדות שונות, הערכה עצמית נמוכה, מצבי רוח ושינוי הרגלים מזיקים ועוד.

 

התכנית מקנה ידע, שיטות וכלים שמונגשים בצורה ידידותית וחווייתית, מלווים באיורים ותמונות ומשובצים בקטעי ווידאו ושמע לנוחיותכם.

 

תכנית CBT לעזרה עצמית כוללת

  • 9 יחידות ובהן מידע ושיטות המועברות באמצעות סרטונים וקטעי שמע
  • שאלונים
  • טבלאות תרגול ומעקב
  • דפי מידע
  • דפי עבודה 

הירשמו כבר היום והתחילו להרגיש טוב.

  • ההחלטה אם לבחור ב-CBT לעזרה עצמית או בטיפול CBT פנים אל פנים צריכה להתבסס על חומרת המצוקה. 
  • אם ישנה מצוקה חריפה ותכופה, אם ישנה פגיעה משמעותית בתפקוד היומיומי. למשל, השתתפות בפעילויות חברתיות או לימודיות, או אם חווים שינויים מתמשכים במצב הרוח (רוגזנות או דכדוך), במיוחד אם הם מלווים בפגיעה באכילה או בשינה, מומלץ לפנות לטיפול פנים אל פנים. 
  • מומלץ לערוך בדיקות רפואיות על מנת לשלול סיבות גופניות לסימנים התנהגותיים, מחשבתיים ורגשיים. 

שאלון להערכה עצמית של חרדה, דכדוך ומתח:  

השאלון הבא נועד להתרשמותך והוא אינו נועד לקביעת אבחנה. אבחנה ניתנת באמצעות הערכה פנים מול פנים עם פסיכולוג קליני או פסיכיאטר.

סמן בבקשה את התשובה שמתארת להערכתך את המחשבות והרגשות שלך:  




CBT לעזרה עצמית: יחידות לעבודה עצמאית הכוללות מידע פסיכולוגי, שיטות וכלים, סרטונים, אנימציה, קטעי שמע, דפי מידע ודפי עבודה
CBT לעזרה עצמית בליווי מטפל: פגישת אבחון בקליניקה, תכנית CBT לעזרה עצמית, 2 פגישות עם מטפל מומחה באינטרנט או בקליניקה וליווי שבועי באתר בין הפגישות

אתר זה מאובטח בטכנולוגיית SSL ובתקן PCI LEVEL 1

אנו מקבלים סוגים שונים של כרטיסי אשראי




לקבלת מידע או לקביעת פגישת טיפול או התייעצות, מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם‏

לילך
רחמים
CBTeamAtHome
פסיכולוגיה
גנסין 22
גבעתיים
, גוש דן
ישראל
+972 73 7576833