תופסים מחשישולות

תופסים מחשישולות

תוכנת טיפול CBT חכמה (S-CBT). ב S-CBT יש 14 שלבים בהם לומדים ומתאמנים בשיטות CBT בעזרת סרטונים, טפסים דיגיטליים, טקסטים מאוירים, קטעי שמע ומשחקים. לבחירתכם: מסלול S-CBT או מסלול S-CBT פלוס שבו מלווה אתכם מטפלת אישית לצד השימוש ב S-CBT.
S-CBT פותחה עבור ילדים וילדות בגילאי 7–13. במשך שלושה חודשים, ילדים, ילדות והורים כצוות, מתאמנים בשיטות וכלים שעוזרים לפתח מודעות, ולשנות חשיבה והרגלי התנהגות. הורים לומדים עם הילדים על חרדה ומתאמנים יחד בשיטות CBT שעוזרות לילדים להתגבר על חרדה. הורים מקבלים הזדמנות לדבר עם הילדים ולעבוד יחד על מה שקשה להם, לתמוך בילדים וכך לחזק את הקשר בין הילדים להורים ואת הביטחון העצמי שלהם. לבחירתכם: מסלול S-CBT או מסלול S-CBT פלוס שבו מלווה אתכם מטפלת אישית לצד השימוש ב S-CBT. המטפל/ת שמלווה אתכם בתהליך שאתם עושים עם S-CBT עוקב/ת אחר ההתקדמות שלכם ועוזר/ת לכם להתמודד ולהשתפר.
טיפול בחרדות


שאלות נפוצות


למה לבחור ב S-CBT ולא בטיפול בקליניקה?
אם הייתם נפגשים עם פסיכולוגית, הפסיכולוגית הייתה מסבירה לכם על הבעיה ומלמדת אתכם שיטות שעוזרות להרגיש יותר טוב.
את כל זה אפשר לעשות בעזרת תוכנת טיפול חכמה (S-CBT) שצוות המומחים שלנו יצר עבורכם. ללא תורי המתנה, פקקים והוצאות כספיות מכבידות. 
מחקרים רבים הראו ש  S-CBT עוזרת כמו טיפול פנים אל פנים.
עם תוכנות הטיפול החכמות (S-CBT)  אתם מתאמנים בשיטות שעוזרות לנהל את המחשבות, הרגשות והתגובות ולהרגיש יותר טוב. 
היתרון שלנו הוא שאצלנו מטפלת אישית מלווה אתכם אונליין לצד השימוש בתוכנת הטיפול החכמה. ובמסלול S-CBT פלוס, אתם עובדים עם התוכנית וגם מקבלים טיפול עם מטפלת אישית בזום.
למי מתאימה תוכנת טיפול CBT חכמה (S-CBT) לעבודה עצמית? 

S-CBT פותחה עבור ילדים בגילאי 7–13 ולהורים. היא מיועדת לעבודה משותפת של ילדים עם הוריהם. 

למי S-CBT לא מתאימה?

כשילדים סובלים מסימפטומים חמורים שמפריעים לתפקוד היום־יומי במישור החברתי, המשפחתי והלימודי. כשילדים מרגישים דיכאון וסובלים מקשיי שינה וירידה בתיאבון ובמשקל, ומפסיקים לבקר בבית הספר.  במצבים אלה מומלץ לפנות לטיפול פנים אל פנים.  

האם יש קשר עם מטפל/ת בזמן השימוש  ב S-CBT?

כן, בשלושת החודשים שבמהלכם תעבדו עם S-CBT באופן עצמאי, מטפלת אישית תלווה אתכם בהתכתבות. 

בשלושת החודשים שבמהלכם תעבדו עם S-CBT פלוס יעמדו לרשותכם שלוש שעות טיפול עם פסיכולוגית שתלווה אתכם באופן אישי ב ZOOM.

אנחנו איתכם לתמוך בכם וללוות אתכם בתהליך החשוב שאתם עושים.

 

 

כמה עולה S-CBT?

מסלול S-CBT באופן עצמאי נמשך שלושה חודשים ועולה 702 שקלים בלבד. 

מסלול S-CBT פלוס נמשך שלושה חודשים ועולה 2052 שקלים. בתוכנית S-CBT פלוס, לאורך הטיפול מלווה אתכם מטפל/ת אישית במפגשי זום. המטפל/ת עוקב/ת אחר ההתקדמות שלכם והעבודה החשובה שאתם עושים בעזרת S-CBT. 

איך אני יכול/ה להיות בטוח/ה ש S-CBT מתאימה לילד/ה שלי ?

לפעמים יש בעיות שלא מתאימות ל S-CBT. לפני שמתחילים, עלינו להכיר אתכם יותר כדי לקבוע אם זה הזמן המתאים לעבוד בעזרת S-CBT. התייעצו איתנו לפני שאתם נרשמים. שאלון שישלח אליכם ושיחה טלפונית שבה תשיבו על שאלות, יעזרו לכם לקבל החלטה זו.  אנחנו ממליצים לקבוע פגישת הערכה (אינטייק) שעוזרת לבחור את תוכנית S-CBT שמתאימה לכם. 

האם ילדים יכולים לעבוד עם S-CBT בלי ההורים?

S-CBT נוצרה עבור ילדים מגיל שבע ועד תחילת גיל ההתבגרות. הורים וילדים עובדים יחד כצוות. להורים יש תפקיד חשוב בליווי הילדים בתוכנית, התמיכה של ההורים והמחויבות שלהם לתהליך תורמים מאוד להצלחה של הילדים ולחווית השותפות. S-CBT נותנת להורים הדרכה מידע ושיטות שעוזרות הן להורים והן לילדים. 

כמה זמן צריך לעבוד עד שרואים שיפור?

S-CBT נועדה ללמד את הילד/ה איך לחשוב אחרת, להתנהג אחרת ולהרגיש אחרת, וללמד אותך איך להיות הורה תומך לאורך התהליך הזה. בעוד שמשך התוכנית הוא שלושה חודשים, יש מי שעובד מהר יותר ויש מי שעובד לאט יותר. קצב ההתקדמות שלכם תלוי במחויבות שלכם לעבוד בתוכנית מדי יום ולתרגל את השיטות והכלים.

 

כמה זמן עלינו להקדיש לתרגול עם S-CBT?

הקדישו לכל שלב  45 דקות. בנוסף, הקדישו 20  דקות לאימון יום־יומי. כשמתאמנים, משתפרים.

איך נרשמים לתוכנית S-CBT?
  • הורים לילדה בת 9

    העבודה עם התוכנית בעזרתה והדרכתה של ד"ר לילך רחמים אשר ניתנה על ידי הילה מועלם טיילור הועילה לנו לאין שיעור. העבודה היתה שבועית, מותאמת ונכונה עבור ביתנו. התוכנית נותנת כלים פרקטיים להתמודדות במצבי חרדה ומכניסה את הסיטואציה לתוך תבנית. העבודה מאפשרת למעשה להיות במצב מודעות עוד לפני שהחרדה מציפה ועל ידי כך לנהל את החרדה במקום שהיא תנהל אותנו. העבודה שמה דגש והבדילה בין מחשבה לרגש ותגובה פיזית. בעזרת הכלים והעבודה הטובה ראינו שיפור אצל ביתנו וגם אנחנו כמשפחה קיבלנו כלים ונרגענו. הפסקנו להתרוצץ בין מיליון רופאים כיוון שאנחנו יודעים היום לקרוא לילד בשמו (או בשמה, חרדה).